30 april 2009

Snabb valborgshälsning från the Benson's house, där jag befinner mig i detta ögonblick. Bor här lite tillfälligt igen, så trevligt så. Har spenderat kvällen med Baked Alaska, spanskakonversation och FML-läsning med Lissa, min favvo-sophomore! Gårdagen var också myysig då jag, Tori och Dustin gick på Subwayäventyr och tittade på Sex and the City-filmen.

Så veckan har varit sjukt nice, har haft sovmorgon till 12.30 varje dag då TAKS-proven inte var tillräckligt coola för mig. (utbytesstudenter behöver inte ta dom, duhh)
Alla lektoner har varit fyrtio minuter långa = vi har i princip inte gjort någonting.

Fyrtio minuter Government innebar massa youtubeklipp, och svenska "Stampa med Leroy" (med subtitles) blev dagens favorit. Halva skolan springer runt och kör cykelpumpen, klappa hunden och Tjernobylbarnet nu... Hahah. "Thanks for sharing yalls culture" sa dom och jag känner att jag verkligen har bidragit, hah!

Imorgon, fredag, ska jag och min nya tyska bekantskap Inara till the mall och sen ska vi på bio. Blir "Seventeen again", som jag tror kan vara bra trots att Zac Efron inte är en av mina favoritskådisar. Haha.
Lördag innebär nog chill och lite värdfamiljs-tid, får se vad vi hittar på. Troligtvis bio, haha. Ska även försöka snabbförbättra min spanska då jag har AP exam på tisdag, nervöst!
Söndag är det re-entry orientation - dom ska tala om för oss hur vi ska bete oss när vi kommer hem. Government requirement minsann, japp. Blir trevligt det!

Planerna för maj börjar klarna iallafall och det blir Dallastur, Rangers-game (baseball) och Oklahoma en dag. Har Tori's graduation party, eventuellt nåt annat graduationståhej. Skolan är över om en månad!
Får se vad mer som händer men tycker väl att jag fått till det ganska braoo, fniss.
Pussel och kramen och hoppas att ni alla hade en trevlig Valborg!

Kommentarer
Postat av: madde

nejnejnej



jag trodde du var coolare än den filmen, inte okej :( zac efron är äcklig :(

2009-05-01 @ 21:14:19
Postat av: Felicia

den va ju jattegullig :) ja e sa cool att jag kan se sana filmer och fortfarande vara cool!

2009-05-02 @ 06:22:37
URL: http://fliss.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej

det stormade tydligen rätt ordentligt igår. T om i Sverige var det förstasidesnyheter om sporthallen i Irving.

Inget som drabbade er?//Mamma

2009-05-03 @ 10:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0