3 maj 2009

Mihi, blogguppdatering utan prickar! Orkar inte ficksa, nae.

Har haft en bra helg, jattetrevlig fredag med Inara och filmen var gullig! Vi pratade massa och det var valdigt kul. :)

Lordag innebar norsk telefon-vackning, herrejistanes. Nar ska folk lara sig att jag inte ar morgonmanniska?! Nar jag till slut blivit normal akte jag med vardforaldrarna till IHOP (International House of Pancakes) dar det blev pannkakor med Nutella och jordgubbar, haha. Gotttt. Vidare till the mall dar jag "rakade" kopa arets sotaste klanning och sen fick haret klippt. TYP SJU CENTIMETER! Har ju inget har kvar. Naej, sa illa ar det inte men det ar kortare. Och fraschare, haha. Blev lite smatt lurad och fick betala 5 dollar, runt 40 kronor extra, for att hon skulle blasa haret pa mig. Ripoff, hahah.

Pa kvallen pratade jag hur lange som helst med min finafina familj, saknar dom massor men vi ses ju snart! Hade mycket att avhandla med systrarna, haha.
Sedan gick jag och hangde resten av kvallen med vardforaldrarna och min "vardsyster" som ar sjukt cool. Vi kollade pa "Forensic files" och sedan vid tva-tiden pa natten kom vi in pa evolution (som min vardmamma sager ar "crap") och bibeln. Slutade med att vi alla tre satt med varsin bibel (jotack, en san har jag fatt) och jag papekade halen i alla bibelhistorier, medan vardmamma forsokte kontra med halen i evolutionsteorin. Vi ar fortfarande vanner men det ar himla intressant att diskutera faktiskt.
Namnvart ar ocksa att min stackars arm har ett snygg rott, svullet marke da hunden igar fick for sig att ta en tugga av min vanstra biceps. Vi ar inte vanner. Jag gjorde ingenting och nu kan jag inte sova pa min arm. Bleeeh.

Idag, sondag, vaknade jag, pratade med finaste Madde ett bra tag, sedan blev jag upphamtad for re-entry orientation - sista motet med alla utbytesstudenter. Vi fick veta hur vi skulle bete oss nar vi kom hem igen, och sa at vi glass. Det var kul och bra och allt. Haha. Jag ska nog klara att bli svensk igen!
Middag med vardparets vanner pa ett jatte-Texas-igt stalle och nu sitter jag har och ska snart stada, snabbplugga och sova. Veckan blir nog ganska chill, har denna vecka, nasta vecka, dead week och sen finals - sen ar det over.
Och nej, min skola stanger inte for swine flu, bleh.

Och mor - vi hade det superregnigt, blasigt och allmant tornadovarning-igt, men vi klarade oss bra. Nu ar det jattegront gras och fina trad iallafall! Jo, himla tjot om Irving. Stackars football-spelarna.

Hors i veckan! PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: madde

bara för att jag har hört att det liv känns mer meningsfullt om jag gör så här...



sen så tycker jag att du ska ta ett kort på din arm för jag vill se! :D dumma hund :(

2009-05-04 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0