26 maj 2009

Howdy y'all,

Hoppas att ni är just fiiine (med snyggaste sydstatsuttalet) och att solen skiner.
Själv har jag det utmärkt, varje dag känns som fredag och jag kan sova mig igenom skolan. (hahah, jag skärper mig till nästa år, mamma!)

Helgen var vansinnigt trevlig, fredag hängde jag med Tori och vi hann med att köpa bröllopsgåva, åka till the mall och äta glass på McDonalds. Hon är brabrabra, den där Tori!

Söndag åkte vi på äventyr till Oklahoma och tog snygga kort och betade av ytterligare en stat på listan, vände sedan tillbaka till ljuva Texas, tittade på massa vatten och sedan vidare till Anna, där Tori och sällskap väntade på mig. Därifrån for vi på luftballongsfestival, där jag fick hjälpa till att sätta upp en! Dom är JÄTTESTORA! Det var häftigt och sedan hängde vi i ballongkorgen hela kvällen, snyggt uppsvidade i gratis t-shirtar som man fick om man var VIP, vilket vi var. Haha, VIP på ballongfestival, DEN NI!

Måndag var Memorial Day så vi var lediga från skolan. Jag sov över hos Tori och sedan hade vi avskedslunch (även Memorial Day-lunch) hos deras grannar som är jättetrevliga. Deras son spelar i varsity basketball-laget. Vi solade, åt, och hjälpte lillkillen i huset att jaga spindlar. Wohoo.
På kvällen hade jag, Tori, Karley, Liz, Lissa och Jazmine filmkväll med glass. Betade av Friends och Sex and the City innan jag blev hemkörd. Gosigt!

Idag, tisdag har jag varit i skolan och vi gjorde absolut ingenting. Det var skönt. Imorgon ska jag göra lite mer av ingenting och på torsdag och fredag blir det bara mors och kors-incheckning i skolan. Graduation och graduation party på fredag, taggat! Så vi får väl se när vi hörs nästa gång, ska med och lämna av kinesen på flygplatsen på lördag också. Six Flags på söndag! Pappa, du kan väl se till att jag har kronor på kontot, haha. 0:)

Puss på er alla, vi ses snaaaart! :*

Kommentarer
Postat av: madde

du gör för mycket coola saker :(

2009-05-27 @ 07:59:55
Postat av: therese

busy busy ^^ inte konstigt att vi aldrig verkar ha tid att prata O: bättring på det snart kanske? Innan du åker hem tycker jag!

2009-05-28 @ 06:17:47
Postat av: Victoria

japp klart jag vill gå med dig :D

men du kanske ska köpa biljett till barnvagnsbio så att din rullator kan stå någonstans :)

2009-06-01 @ 09:26:09
URL: http://pwithe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0