11 maj 2009

Dött på bloggfronten men jag har inte tid eller ork,  kompenserar genom att kasta upp två inlägg (ett från förra veckan) och så dessa vackra ord som jag skriver idag.

Nämnvärt från de dagar som inte kom med i inlägget nedan;

På onsdag, efter en mycket intensiv basketmatch med några varsitykillar som extra spelare, såg jag Obsessed. Av någon anledning blev jag jättearg och gick runt och andades genom näsan i två timmar efteråt, haha. Den var rätt bra, men damen var otäck och jag tyckte att slagsmålsscenen var fånig. Oh well, man fajtas väl inte med Beyonce!

Torsdag och fredag var självfallet jättespännande, skola och skola. Fredag eftermiddag och kväll var det Spanish club - vi fick en salsa & merengue-lektion och sedan åt vi middag på en mexikansk restaurang. Det var  gosigt! Följde med min heta salsapartner Lissa hem, där vi pratade och sedan dog lite smått framför Hairspray som var sjuktsjukt bra. SE om ni inte sett!

Lördag åkte jag hem, och spenderade resten av dagen med lite ingenting och massa städning. Var ju skönt att få det rent och tvättat, i alla fall.

Söndag var Mors dag här i Amerikat, Flisan var duktig värddotter och hade skaffat kort och stekte pannkakor till frukost. Putsade dessutom fönstrena, jotack vad duktig jag är. Hann även införskaffa världens finaste skor för på torsdag är det någon award ceremony som vi utbytesstudenter prompt ska med på. Klagar väl inte. :)

Inte så mycket mer att berätta, tjugofem dagar till avfärd och packning plus utsortering har börjat. Hur ska jag få hem allt?! Roliga problem jag kan lösa under sömnlösa nätter... eh. PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: madde

JAG ÄLSKAR HAIRSPRAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3



fast jag tycker nog att den första är bäst, den utan travolta :)

2009-05-12 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0