30 mars 2009

Mjaa, nu blir det kinderäggbloggning igen - två inlägg på en dag. Bläddra ner för detaljer om prom, basketbankett och förra veckan.

Idag är det måndag (flashnews!), och en väldigt lång dag. Jag är fortfarande utmattad efter helgen men höll mig skapligt vaken till sista lektionen där jag som vanligt tog sovstund. Jag älskar det amerikanska skolsystemet med läxläsning på schemat, haha. Spelade basket sista timmen och sen slutade vi. Tog bussen hem och nu sitter jag här och småstirrar för att slippa göra något.

Nä, helt ärligt ska jag ta tag i mig, duscha, och sen röja upp mitt rum ordentligt. Jag lovar - ingen som känner mig skulle tro att jag bodde här. Det ligger prylar, skor, kläder och diverse småplock överallt, sängen är obäddad och garderoben håller på att falla ihop av överbelastning, haha. Mja, det är ett mindre bombnedslag vilket det på något sätt lyckas bli varje vecka. Och alla vet ju att jag är superperfektionist när det kommer till mitt rum?! Nja, det är ett mysterium men jag tar i alla fall tag i det. Man hittar så mycket spännande saker när man städar ju? Hahaha. Jag tror faktiskt bara att rummet är alldeles för stort, hemma har jag inte plats att kasta saker omkring mig medan jag här bara tossar runt vad jag än har i handen.

Förmodligen runda till Wally World senare där jag ska införskaffa NUDLAR. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket det gör min dag att ha varm mat till lunch, haha. Jag har aldrig saknat skolmat så mycket i mitt liv! Blähh.
Okej - mycket snack och ingen verkstad som min käraste mor skulle sagt - nu skrider jag till verket. (förresten fick jag 99 av 100 på mitt matteprov, graaauww!) Pysselipuss!

Kommentarer
Postat av: therese

jag hoppas du städar innan jag kommer O: du vet ju hur renlig och meticulous jag är! :P

2009-04-04 @ 16:50:42
URL: http://terrifictherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0