4 juni 2009

Jag flyger hem imorgon och jag vet inte om jag ska spy eller kissa pa mig. Jag ar jattenervos.
Idag har jag svettats som ett djur over packningshelvetet och jag vill verkligen inte betala femtio dollar i overviktsavgift (vaskor, inte jag). Jag har for mycket saker. Jag har tagit ur och kastat saker jag typ tycker om. Mina springskor fick lamna vaskan da jag insag att de har mer an fyra ar pa nacken. Av nagon anledning har mina klader bestamt sig for att vara extra tunga. Jag har panik och vill mest ga och gomma mig och vakna i Sverige. Med vaskor, garna.
Vi ses snart, kamrater. Om jag inte panikar och rakar glomma att aka till flygplatsen. Kanske rakar glomma en vaska. Ehh. HEJDA.

Kommentarer
Postat av: Farfar och farmor

Till sist finner du en lösning och kommer med planen! Nu är det 7 C mulet med duggregn! Du är mycket Välkommen upp till "vintern"!

2009-06-05 @ 07:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0