3 juni 2009

Blir ju bara narmare och narmare och trots att dagarna gar langsamt sa kan jag kika pa titlarna pa mina blogginlagg och inse att det ror pa sig.

Mandag och tisdag var fina dagar - mandag ville jag spendera pa soffan och sa blev det nastan. Packade ner massa saker och insag att jag nog behover vaga mina vaskor snart. Allt verkar fa plats och det ska nog vara lugnt, men det vore ju trist att behova betala overvikt.
Efter lunch kom Chris over och med sig tog han forsta Harry Potter-filmen. PYTTIGA :D Nice iallafall.
Jag agde honom lite pa basket och sen akte han hem. Senare pa kvallen fick jag antligen till samtal med min fina van Therese, sa skont med nagon som forstar precis hur man kanner. Stockholm i sommar, bruden!

Idag, tisdag, blev jag brutalt uppkord halv tio (!!!! hahah) for att borja laga pannkakor. Min vardmamma hade bjudit over sex vaninnor och utlovat pannkaksservering. Jaha, Felicia gjorde trippel sats och stod i koket och svettades over stekpannan i typ tva timmar medan damerna svarmade runt med tallrikar och champagne-drinkar. Himla trevliga ladies iallafall och dom tycker sa mycket om mig!

Sen pratade jag felliton med min Madde och henne ser jag ju alldeles alldeles snart! PARTY!

Efter allt detta begav jag, vardforaldrarna, och massa saker oss ivag mot Tori's hus dar mitt farewell party skulle aga rum. Hade bjudit in ett gang basketbrudar, mina prom-kompisar och tysken med tillhorande vardbror. Sen dok lite sana som jag inte bjudit in ocksa upp, men det var lugnt och vi hade en sjuuukt trevlig kvall med pannkakor, roliga diskussioner och daliga skamt. Verkligen en grym grupp manniskor och alla kande typ alla, sa jag var gladglad! :D
Var inte sa jobbigt som jag hade trott att saga hejda, men jag vet ocksa att jag kommer tillbaka och halsar pa sa vi kramades mycket men sa ocksa "pa aterseende" istallet for hejda.
Enda trista var val att min bastis kinesen inte kunde vara dar, da han idag landade hemma i Kina. Tja, jag alskar den dar killen trots att han ar som han ar!

Nu ar klockan ett och jag ska ga och sova. Imorgon ar det en kompis fodelsedagskalas plus chill och packning, torsdag blir formodligen army-recruiters mote och sedan middag med vardparonen. Fredag ska jag, Devin, Sarah och Tori pa manikyr, sedan blir det stor familjelunch med mina tva vardfamiljer och sen aker jag och ett gang manniskor till flygplatsen dar jag ska slappas av. HELT SINNES. Jag landar i frickin SVERIGE efter nastan tio manader borta. Jag tror inte jag fattar hur nara jag ar an?!

Okej. Sovdags. PUSS

Kommentarer
Postat av: madde

PARTYYYY! :D

2009-06-03 @ 08:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0