1 juni 2009

Wow, fick smarre chock nar jag skulle skriva datum i titeln och insag att klockan passerat tolv - innebar att juni manad ar har aven for mig och att jag flyger hem till Sverige om fem dagar. Eller ja, idag plus fyra.
Kanns jattekonstigt och jag vet inte om jag riktigt fattar att det snart ar over, men. Eh. Ja.

Har varit busy busy sen torsdags iallafall, akte over till Benson's dar jag hjalpte till att stada infor Tori's graduation party som ocksa var Gary's going away-party. Vi stadade ett tag, jag och Lissa bakade kakor, och sen kollade vi val pa film innan vi somnade.

Fredag var typ langsta dagen everrrr. Vi checkade in i skolan runt tio, jag sa hejda till alla mina larare och folk jag sag, sen stadade vi lite till, vi akte ivag och simmade och solade, sen kom vi tillbaka och lagade mat. Efter allt detta gjorde vi oss i ordning for graduation och det ar alltid roligt - jag och tre Benson-systrar. :)
Sen akte vi ivag till the graduation ceremony och den var fin, tal, presentationer, diplomutdelning och sang. Var coolt att fa se en sadan! Efter det bar det av tillbaka till deras hus dar det var party pa G. Valdigt niice det.

Fredag natt bjod pa Project Graduation - lock-in for alla seniors, pretty much. Det var nice och jag spelade massa pingis och drack lemonad halva natten, hahaha. Blev la segt framat tva-tiden men vi stannade tappert till 05.30 och da fick vi antligen aka hem och sova. Att vi sedan behovde slappa av folk var ju mindre kuligt, innebar sanggang vid kvart over sex.

Fyra timmar senare blev jag vackt - avskedslunch och airport med kinesiska bastisen Gary. Det blev ganska sorgligt och jag var trott sa det slutade med tarar, saklart.
Rullade tillbaka och somnade gott i en fatolj. Nar jag sovit klart kom Lissa hem och vi akte ivag for lite midnight swimming och det var nice. Sen sooova.

Idag var jag pa Six Flags och ja mamma, jag akte varstingkarusellerna. The Titan, Mr. Freeze, Flashback, blahblah. I sat frickin' front-row pa Batman ocksa, bleeeh. Tori tvingade mig att oppna ogonen och tryckte upp mina armar, tur att jag har sa gosiga vanner va? :)

Efter denna aventyrliga dag och lite film sa akte jag hem och en dusch senare sitter jag har och lanar. Klockan ar tjugo i ett och jag borde sova for imorgon ska jag val springa runt som vanligt. Massa planer for veckan och det kanns som att det kommer bli kaos och att ingenting blir av. Herrejisses. Vi far la se.

Puss och kram, people :*
(och alla som befinner sig i samma land som jag och brukar vara i kontakt med mig: min telefon fungerar inte. den kommer inte att fungera mer. ring hemtelefon eller facebooka.)

Kommentarer
Postat av: Farmor och farfar

Vi kommer att sakna dina bloggar! Vi ser fram emot att få träffa dig igen!

2009-06-01 @ 10:09:22
Postat av: madde

vill ocksååååååååå

2009-06-01 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0