9 april 2009

Sista ensiffriga dagen i april! Wohoo!
Typ? Jag har haft slut på hälsningsfraser väldigt länge så jag tänkte inleda med något klatschigt... blev väl mest konstigt det antar jag! Hursomhelst är det den nionde april och vi passar härmed på att kasta in ett GRATTIS I EFTERSKOTT till min bästa pappa som fyllde något år till igår. (kanske inte vill att jag publicerar din ålder på bloggen licksom, hallå!) Hoppas du hade en bra dag, Byggare Bob! :D

I Texas är det strålande sol, mitt humör är inte fullt lika soligt men en dålig vecka har väl alla nån gång ibland. Dom verkar bara vara fler i USA, för i Sverige är man ju aldrig sur och grinig?! Jatack, jag och Therese har glorifierat Sverige sen vi landade i princip, så det är så det brukar låta. Nä, jag vet att jag har dåliga dagar hemma också, dom blir bara extra jobbiga här. Nåväl, inget särskilt som har hänt, är bara trött och småtjurig. Håller mig vaken i skolan i alla fall, haha!
Fortsätter vara geni på kemilektionerna tillsammans med Hannah, i tisdags körde vi hangman på kemin och vi vann med sex ord mot alla andras ett eller två. Idag, torsdag, var det Jepardy och jag, Hannah, Lissa och Haleigh fick 105 poäng... nummer två fick 51 poäng...

Annars händer inget särskilt, sitter och försöker klura ut trigonometri. Det går framåt!

Då jag även råkar ha århundradets sötaste Madde-vän så har jag haft ett påskägg med svenskt godis att mumsa på, värdföräldrarna fick smaka ja... men jag fick MEST! Och det var gott och bara så alla vet så är Madde bäst i världen.
Imorgon är det fredag och vi slutar halv ett - hurra! Sen beror det lite på, men jag flyttar nog in hos min kompis så jag kommer inte vara hemma hos värdfamiljen. (=ring min mobil om det är något, haha)

Nu ska jag chillaaa! PUSS


Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej! Hopppas att trigonometrin klarnar för dig, som i alla andra ämnen! visst får ni "glorifiera" hemlandet. Väl hemma finns det en "vardag" också.



Går ni i skolan på långfredagen? Det vissssste jag inte. Ha den bra påsk, "Where ever you are"!

2009-04-10 @ 07:17:33
Postat av: madde

AA MEN DURÅÅÅH?!?! du kan också få vara bäst ;) pusssss pårej!

2009-04-11 @ 09:41:55
Postat av: madde

ahhwww.. nu blir jag alldeles generad :$

AHH MEN DURÅÅH? du kan va bäst. puss!

2009-04-11 @ 09:45:05
Postat av: madde

HAHAHHA, den här datorn är ju korkad :(

men nu fick du det två gånger, wiiihoooo

2009-04-11 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0