14 april 2009

MMMM FEKKE PÅ BLOGGEN ELLER UNDRAR NI NU?! Uppdatering jätteofta licksom?
Nä, så illa är det väl inte. Men ja, har man sin egen dator så slipper man ju krånglet!

Jag har det väldigt fint. Har bara varit här sedan lördag nu och det är en gladglad Felicia som äntligen har jämnårigt sällskap på dagarna. Jag är så väldigt väldigt glad att jag inte är ensambarn! (puss på mina söta systrar)
Vädret är superfint och inte ens den superlånga bussresan hem kan ta ner mitt humör nu. Tjoho!

Har inte så mycket att berätta, jag var på AP exam-möte imorse och fyllde i cirklar... "glömde" plugga till kemiprovet och fick 70/72 men kemiläraren gav mig full credit ändå. Gick till historia där jag glömt att vi hade ett amendment-quiz men där fick jag visst alla rätt också. Mitt projekt gick fint och sen var resten av dagen bara chill. Så duktig så!

På fredag kommer Therese från Washington så det blir spännande!
Nu borde jag verkligen skriva inledningen till min engelskauppsats om corporate sponsorship. Intresseklubben noterar...?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0