12 april 2009

Hejhej och GLAD PÅSK allihopa! :D

Sitter hemma hos min kompis och kan använda min egna dator, hah - jag saknar mina svenska bokstäver!
Hursomhelst har jag det väldigt bra och påsken är trevlig.

I fredags slutade vi skolan tidigt vilket var sjukt nice, jag gick hem, tittade på Twilight och sen städade jag hela huset. Sopa, dammsuga, moppa, disk, byta lakan, gjorde all min tvätt... minsann. Sen gick vi ut och åt, sprang in på Target för att återuppliva min stackars telefon (inte bara Jesus som blev levande igen...) och sen kollade vi på Twilight igen. Haha, nörd? Nä, men... lite bara.

Lördag , dvs igår, innebar uppgång, historiaprojekt och sen flyttade jag över hit. 
Igår kollade vi på film, massa Sex and the City, lekte med nån liten kusin eller vad det är, hoppade studsmatta, hade Easter egg hunt och lagade mat. Samt en obligatorisk runda till Walmart på kvällen, alltid lika livat!

Idag har vi försovit oss, varit i kyrkan, lagat mat, städat och nu har vi en kines, en tysk, en finska och mig här som "den utländska klicken", samt ett gäng amerikaner. Vi ska äta och fira påsk, så det är nog bäst att jag kilar. :D
Vi hörs och hoppas er påsk var glad! PUSS I PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0